6 Maj

Jag är väldigt tråkig med det där med bilder märker jag.
Min stackars kamera behöver verkligen dammas av.

Far och jag har varit ute och åkt hoj i eftermiddag, hälsade på
älskade, älskade ponnyplutt i Värnamo och han hälsade med
spetsade öron och den där underbara busblicken som jag älskar
så mycket .. Han har det helt underbart med sina flickor och
han var hur fin som helst.

Efter den turen kom vi hem och det var min tur att köra lite.
Så idag har jag till och med vågat mig upp och kört på tvåan
en del och klarade av det dessutom .. *stolt*.
Fick ju chansen att testa mitt nya mc-ställ in action som jag köpt
också. Passade ypperligt och var väldans skönt.

Nu ligger jag lagom utslagen på soffan och snart är det dags för
dusch samt sänggång. Ska upp och jobba lagom tidigt imon sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0