31 Maj

Nu är det sådär mycket som händer igen.

Har fått ett väldigt gulligt mejl av Ulrika där hon talade om att de vill
köpa lille plutt. Vilket jag såklart blir jätteglad för då jag verkligen
fastnat för och tycker väldigt mycket om den här familjen.
Han kommer att få det underbart.
Men självklart är det väldigt blandade känslor.

Men det är även en slags lättnad eftersom att jag kommit in på skola
och nu kan börja planera på riktigt. Men det är där nästa problem
kommer in. Det blir PÅ RIKTIGT.
Jag blir totalt livrädd när det är på riktigt. Men jag ser fram emot det
något oerhört. Det ska bli skönt att komma härifrån och få klara mig
själv.

Och min kära Lina har varit hemma nu och självklart var jag tvungen
att haffa henne. Så hon har blivit tvungen att umgås med mig :') <3
Hon satte griller i huvudet på mig. Så nu ligger två biljetter till P&L i
min mejlbox. En till mig och en till karln min ..
Är verkligen sjukt pepp och jag vet att det blir awsome. Väntar på
klartecken från chiefen på jobbet bara (:

Idag har jag shoppat 9 plagg för 120:- .. Nöjd tjej ? Röda korset <3
Och dessa ska råka ut för diverse jävelskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0