15 Mars

Idag har inte varit någon bra dag.

Jag är mest förvirrad, det snurrar och jag har ont i magen.

Har hittat ett par utbildningar jag har skitsvårt att välja mellan, det lutar
åt den ena. Men fortfarande.
Tog en ridtur på min finafina ponny som var helt fantastisk idag och klupmen
i magen bara växer. Även att det är det bästa.
Var i stan och fixade ärenden men lärcenter hade stängt 20 min innan och kom dit.
Min vanliga tur I guess ..

Dessutom är det en sån där dag jag saknar Odjuret extra mycket. Och det är över
en vecka till jag får se honom igen.

Och på söndag är det provridning.

Så mycket förändringar på en gång gör mig ganska instabil.

Vaknade dock upp med en slags lättnad i morse mitt i all övrig panik. Jag drömde om dig igen,
men jag gjorde ett helt annat val än tidigare och det kändes bra. Kanske är det slut på den
skara av fruktansvärt ångestframkallande drömmar som kommit det senaste året.
Det skulle innebära ett problem mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0