11 Mars

Blev precis klar med dagens sysselsättning men den slänger jag upp bild på imorgon.

Hade en väldigt trevlig kväll med en saknad grannjävel samt annat trevligt folk.
Påhälsning i granne den äldres nya lägenhet och crazy bilfärd genom stan (:


Dagen idag har varit ganska jobbig. Mycket tankar som far och mitt huvud vill inte
samarbeta med mig. Jag vill verkligen plugga. Men vad och var ? Och antagligen
måste jag läsa upp matten. Och hur fan ska jag fixa det ?
Och vad ska jag göra med min underbara ponny som älskar så ofantligt mycket
men inte har den tid jag vill för ?
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv och känner mig just nu ganska vilsen
över hur jag ska gå till väga.

Vi släppte ihop Lillebror och Ferdinam lite idag .. Bästa vänner på en gång, sjukaste
jag sett. Sprang fram och hälsade, nosade och stod sen och åt tillsammans.
Härligt att se. Tyvärr inga bilder då kameran var död.
Men oturligt nog bestämde sig Ferdinam för att lägga sig och rulla precis invid staketet
och fastnade i tråden och drog med sig lite staket. Men inga synliga skador och han
stödde på båda bakbenen, vilka var de drabbade. Så förhoppningsvis gick det bra i
alla fall. Knas häst.

Blir några bilder på mina fina ponny från den 26/2. Kassa inställningar och fel objektiv.
Men han är ändå underbar.







<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0