3 Juni

Hade en oerhört fin dag igår.
Plockade upp Frugan efter jobbet, handlade och åkte hem
och lagade mat, drack öl, drack vin och tittade på film.
Sen fick vi lite spontant för oss att åka till Rix-FM i Jönköping,
men mellan G-torp och Nässjö ångrade vi oss och åkte till
pilaboparken för att träffa snygga tjejer, titta på fräsiga bilar,
kissa i skogen och bugga häckarna av oss.
Fick med oss Stina och My hem för sleepover (: Mycket mysigt.

Efter en mysfrukost och skjutsat hem alla brudar drog jag på
mig dojjor och gav mig ut för att jogga en sväng.
Blev inte långt men jag har iaf rört på mig. Och sedan intog jag
soffläge och där blev jag kvar. Ett antal filmer och ett antal timmar
sims fick bli min söndag. Lite lagom.

Imorgon ska jag jobba, så jag borde sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0