15 Juni

I tisdags var vi i Värnamo, skrev kontrakt och veterinärbesiktigade.
Det svåraste jag någonsin har gjort var att ta emot pengarna av Ulrika.
Nu är det på riktgit. Jag är hästlös.
Att sälja sin vän känns liksom inte rätt.
Veterinären godkände honom utan anmärkning och sa att det var en av
de finaste 18-åringarna hon hade sett vilket man såklart blev superglad
för .. Och sen fick jag ta en ridtur och Ulrika var med på en av de små.
Helt underbart (:
Han kommer få det så jäkla bra där och Ulrika ville att jag skulle komma
och följa med på långritt i sommar :')

Min kropp motarbetar mig och jag har en massa jobb. Ganska kul när
kunderna kommer fram och frågar om jag sover på jobbet eftersom att jag
alltid är där xD Man kanske skulle börja med det ? Känns nästan onödigt att
åka hem ..

Töjningen går framåt, strax 12mm i vänster och änsålänge bara 3 i höger,
har inte kommit längre .. Men ja, snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0