10 Juni

Förfesta själv igår var ingen hit, Agnes bjöd in mig till
sin nya mysiga lägenhet (: Riktigt trevligt.
Gick ner till hotellet, men nej, där var det fullpackad så
vi köpte pizza och gick tillbaka till Agnes och fick med oss
Adam, Guddi och Christian ..
Adam har konstiga teorier angående könshårs (Eller katthår,
eller brännmaneter ..) användningområde.
Fruktansvärt roligt.

Idag planerar jag inte att röra på mig särskillt mycket. Ligger
just nu på soffan och kollar på "Bilar 2" och dricker juice.
Den sortens aktivitet passar mig bra idag (:








Kommentarer
Postat av: agnes

ja detta får vi allt göra om ;D

2012-06-10 @ 19:30:21
Postat av: Yen

Hej :) Hittade din blogg idag.

O så började jag pyssla med min design på min egen.

Tänkte höra. Hur har du gjort för att få "Tidigare inlägg" längst ned? Det verkar omöjligt på blogg.se men såg att du hade det! Tacksam för svar :)



Mvh Yen.

2012-06-14 @ 23:41:22
URL: http://vanillayen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0