14 Juli

Hade en awsome midsommar och veckan o Peace and Love var underbar, bara så ni vet.
Är en jävligt förvirrad människa i allmänhet just nu.
Det har slagit mig att jag nu har 2 veckor kvar att jobba och efter en vecka i Tyskland så
ska jag flytta .. Känns sjukt konstigt.
Men jag börjar få lite småpanik .. Eller mycket panik.
 
Har varit själv hemma hela veckan förutom min broder som för den delen knappt varit hemma.
Denna kväll tillbringar jag med dator, tv, godis, cola och nakenmåleri.
Och eftersom att jag vill träna på det där med kroppar/ansiken fick det bli naket, roligast så.
Så det här är vad jag har pysslat med ikväll.
 
 
Och nej, det är inget självpoträtt.
Jag gillar rött hår helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0