31 Januari

Sista dagen på första månaden har varit i stort sett awsome.
Började dagen med att ligga i sängen lite längre än jag brukar.
Varmt och gott under täcket (A) Hehe ..

Åkte till stan för att hämta min fru som blev bjuden på en massage
hos Agnes av lilla mig (: (Snäll fru?) .. Skjutsade upp henne till
sjukhuset och satt och sov i korridoren en stund ..
Ja, jag kan somna överallt om jag bara vill, även i sjukhuskorridorer.

Åkte ut till mig och fixade hos hästarna, tillbaka in till stan, min tur
att få massage (: Och bor ni i Nässjötrakten så borde ni gå till Agnes
Nordström för massage :D

Efter detta slängde jag och frugan ihop en finfin kyllingsallad ..
Hämtade Stina efter en stunds matkoma och mös hos J (:
En helt fantastisk dag vill jag påstå.

Nu när jag kom hem hade dessutom en av mina underbara korsetter
kommit :D Sjukt snygg och i skönt material. Passade perfekt gjorde
den också ..
Väldigt nöjd tjej idag.
Pricken över I:et hade varit att få krypa ner hos mitt fina odjur, men
det får jag vänta med till torsdag. Längtar <3

Azrael matkomade sig lite med mig och bet mig i ögonlocken :'D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0