29 Januari

Fan vilken härlig dag .. Underbart att få lite sol (:
Har varit ute och promenerat, fixat i stallet och tagit in hästarna.
Nu väntar jag på lite mat och ska sen in till stan och sen vidare
för film och skitsnack med Jens ..
Ganska bra dag måste jag säga.

I fredags skulle ju jag och fru rida. Men jag fick åka och jobba istället.
På butiken på trädgårdsgatan i jkpg :O Skitläskigt ;P
Men det gick bra och jag fick många positiva komentarer om både håret
och mina piercingar (: Och det tycker jag är väldigt roligt ..
Kom bland annat fram en jättetrevlig man runt 65 till kassan och pratade.
När han sedan stod och packade sina varor sa han:
- "Du förresten, jag måste ju säga det till dig. Jag tycker det är så jävla
roligt att se att sådana med din stil får jobba i butik som alla andra. Var
stolt över dig själv! "
Och så gav han mig världens leende :D Det gjorde min dag.

Igår jobbade jag även då fast i Nässjö och sen tillbringade jag kvällen i
soffan med film och kinapuffar (: Lagom ansträngande. Hehe.

Längtar oerhört mycket till Torsdag då jag får träffa min underbara igen.
2½ vecka är väldigt lång tid att inte få ses på tycker jag.
Så jag saknar dig, bara så du vet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0