26 Januari

Har varit en väldigt, väldigt fin dag med fru .. Perfekt faktiskt.
Men nu på kvällen fick vi ett besked som gjorde det ganska
sorgset i de småländska skogarna då en av hästarna i stallet
fick lämna oss lite hastigt och lustigt och imorgon lämnar ännu
en gamal vän jordelivet.
Hoppas du nu galloperar obehindrat i trappalanda hos våra andra
bortgångna vänner .. Vila i frid Elvinor.

Så nu tänker jag faktiskt dra mig till sängs. Det har varit en lång
dag och huvudvärken sitter i sedan fyra dagar tillbaka.

Tänkte bara tala om att jag just nu är grymt nöjd med mitt finafina
hår som min kära fru fått tampas med.
Du är bäst och jag älskar dig ! <3



Kommentarer
Postat av: fru

jag älskar ju dig också faktiskt!

2012-01-27 @ 11:22:46
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0