25 Januari

Tjo ..

Jag lever faktiskt, även om det verkar otroligt. Trots att jag inte skrivit en rad
på väldigt länga så ser jag ju att det faktiskt är folk som varit här och kikat i
alla fall =P

Men som sagt, jag lever och mår bra. Hade en fin Jul och nyårshelg med nära
och kära och en fantastisk start på det nya året tillsammans med Johan, Jonas
och Alex i Egypten (: Bättre än så kunde det förmodligen inte bli.

Jag har varit duktig med träning sen vi kom hem och känner mig ganska stolt
över att ha tagit mig i kragen .. Nu ska jag bli snygg xD

Mina cheeks läker som de ska och mår bra de med.

Den 2:a Februari tar jag med mig min fina fruga och drar till storstaden över helgen
för mys och sånnt hos pojkarna .. Och snart tänker jag åka till Bodafors och hämta
blekningen så jag kan fixa till mitt hår som ser mer eller mindre (mer) förjävligt ut
efter massa sol och bad i saltvatten ;P

Nu vet ni, hoppas intresseklubben fick med allt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0