15 Februari

Kurera mig med te hela morgonen .. Så nu är jag konstant
kissnödig -.-' Men det är det värt ..

Har kladdat på mig ett ansikte för att inte se död ut då jag tänkt
åka in till stan och fixa saker som behöver göras .. Bland annat
se om jag kan få den där synundersökningen som jag tänkt göra
under hela hösten/vintern men som inte blivit av.
Känns som att det kommer gå sådär ..

Ser fram emot lite nålstick hos Tobbe imorgon (: Fylla i älsklingen
på ryggen som ville tappa lite färg under läkning ..

Nu borde jag sätta fart.



Älska utväxt och att jag inte tänkt på att raka sidecutten ^^ Mitt hår är ogräs.
Ganska fint att den ena staven i kinden sticker ut mer än den andra också trots att
de är lika långa .. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0