14 Februari

Den här dagen för ett år sedan var den värsta jag hittills i
mitt liv upplevt. Vid den här tiden låg jag hemma hos en av de mest
fantastiska människor jag någonsin träffat och grät, skrek, svimmade
och kräktes. Men hon tog hand om mig.
Har mått jäkligt dåligt under ett par veckor på grund av minnen och
sjukdom på det dessutom.
Och jag skulle inte leva om den dagen för världens alla pengar. Det är
det inte värt.

Men det kom något bra ur det hela också. Jag fick lära mig att jag kunde
gå vidare och leva mitt liv. Även om det fick en väldigt drastisk förändring.
Men nu är jag den jag är. Och jag gillar hur jag lever just nu.


Jag har idag jobbat 11,5 timme med en förkylning from hell och sedan umgåtts
med två underbara flickor. Jag älskar er !

Och att komma hem till underbara rosor och ett underbart kort gjorde min dag.
Jag är så glad för dig mitt fina fina Odjur. Jag älskar dig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0