12 Februari

Jag önskar jag var så mycket finare, så mycket klokare och inte
så rädd. Ibland önskar jag att jag var perfekt.
Jag mår så dåligt när jag tänker på alla omedvetna fel jag gör.
Jag är så jävla rädd att göra fel. Och att vara fel. Säga fel.
Hela tiden.
Ibland känns det som att jag inte förtjänar vad jag har och de
människor jag har runt om mig. Det känns som att jag inte kan
få er att förstå hur mycket jag faktiskt älskar er och hur mycket
ni ger mig genom att bara finns.
Snälla försvinn inte.


Kommentarer
Postat av: Anders

Varför detta dåliga självförtroende? Jag känner inte Dig alls så Du kanske är en hemsk människa, vilket jag inte tror. Där emot ser jag ett slags sug i Din blick som säger mig att Du är en bra och framför allt en attraktiv tjej. Håll fast vid det och sänk Dig inte!!! ;)

Lycka till!

2012-02-14 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0