9 September

Att man alltid ska göra allt i sista minuten när man ska
någonstans.

Kunde ju packat igårkväll men nej, då umgicks jag med
frugan och Felicia istället vilket såklart var otoligt mysigt
som vanligt (:
Så imorse sprang jag som en yr höna och försökte göra
allt på en gång. Stallet, duschen, packa, kladda på fejset
ov. Och väl inne i stan skulle jag hinna med att åka upp med
pengar till Tobbe för det fantastiska jobb han gjorde igår :D
Även om jag hatade honom lite emellanåt ;P
Men kom i alla fall på tåget och rätt tåg dessutom.
Satt och pratade med en jättesöt liten tant första timmen
och bytte sen vagn så jag fick ström till datorn ..
Så nu kan jag ägna mig åt meningslöst internet-surfande
tills jag kommer fram till storstaden (:

Bild på min nya älskling kommer att komma upp när jag
återfunnit sladdhelvetet till kameran som bara försvinner
hela tiden ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro!

åååh spännande, vill se tatueringen! ;)

2011-09-09 @ 13:56:43
URL: http://carolinegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0