29 September

Vaknade av ett sms klockan sju imorse från Karina på
systemet .. Så Nu ska jag iväg och jobba mellan 11.45-
17.15 (:
Efter det åker jag och frugan till Jkpg och Kinnarps för att
förhoppningsvis se HV kicka Modo's as :D Och därefter blir
det Eksjö eftersom grabbarna grus kmr hem en sväng.
Så det blir en fullspäckad dag helt enkelt ..

Igår var det myskväll hos Stina :D Med Jennyfer & KB (:
Fick dock byta ut Bonde söker fru mot Idol men det gick
bra det med :D
Olle <3

Och när vi skulle från Stina och upp till J igår tyckte jag bilen
kändes skum och mycket riktigt när vi kom fram till J var
höger bakdäck varmt som fan. Så då var det bara att lägga
på marken och kräla under bilen i de nya skinnisarna =P
Lagom kul men det gick bra det med så både jag och KB kom
hem helskinnade (:

Det blir ytterligare en köksbild.



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0