27 September

Sitter och dricker te och glor på tecknat (: Jag tycker om
att göra det på morgonen och vakna i min egen takt (Kan
ta lång tid, haha)
..

Bara för att jag har brist på annat att göra så jag slänger upp
en såndär lista ^^

VEM

Vem är i rummet med dig? Bara Zip (Vovvis) & Stella (Katten)
Vem fick du senaste sms av? Lillan (:
Vem tänker du på nu? Hihi (A)
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag ..
Vems hus var du senast i? Hum .. Det var nog förmodligen hos Jennyfer =P
Vem önskar du var med dig nu? En fin pojk som bor för långt bort =(
Vem är din favoritsläkting? Mormor <3

VAR

Var är din mobiltelefon? På soffan ijämte mig ..
Var handlar du mest? Förmodligen är svaret ICA ..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Åh, det köpte jag under mig senaste sthlm-visit :D Skjorta
från underbara Carlings <3
Var åkte du senast bil? Hem från Milo utanför Bordafors igårkväll (:

VAD

Vad åt du senast? Snabbmakaroner & majssnitzel igårkväll ^^
Vad drack du senast? Lime/cinnamon te <3
Vad är det för färg på dina byxor? Ingen alls .. Har inga byxor på mig ^^
Vad är den närmaste saken som är blå? Erhm .. Brorsans tröja som ligger på andra sidan soffan kanske =P
Vad har du på fötterna? Strumpor :D
Vad är din favorit färg? Jag får väl vara så himla tråkig och säga svart .. Jag gillar jättemånga färger. Bara
det inte är rosa xD
Vilken film såg du senast? Tittade på underbara Pan's Labyrint innan jag gick och la mig igår ..
Vad hör du just nu? Underbarara Thåström och låten Mästaren & en iskall Margarita <3

HAR DU NÅGONSIN


Sovit i någon annans säng?
Oja ..
Hånglat på en bio? Hehe, det har jag ..
Hånglat i skogen? Helt klart ..
Tyckt att din kusin är het? Hum .. Det kan jag inte förnimma mig om nej ..
Sovit naken? Jappjapp (:
Kört över hastighetengränsen? Neeee .. Inte jag (A) Jo .. Det har jag ..
Målat om ditt rum? Det har jag ^^
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Min hicka är helt sjuk. Fråga dem som vet xD
Dumpat någon? Ja, det har jag gjort.
Stulit pengar från en kompis? Aldrig, mina vänner är fina och lånar ut pengar till mig istället.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hahah .. Personer jag just träffat har i alla fall hoppat in
i min bil xD Om jag inte minns helt fel så var det Johan och Sulan den gången =P
Varit i slagsmål? Haha, slagsmål vet jag inte men bråkat och slagits lite gran har man ju ..
Smugit ur ditt hus? Visst har jag det =P haha ..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja .. Många gånger tyvärr.
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? Det finns dem jag älskar och det finns väldigt många jag saknar.


Sådär, det var väl kul xD Nu har folk ngt att läsa om ni skulle känna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0