26 September

Jag just det, på tal om ingenting särskillt.
Idag skulle ju världen praktiskt taget gå under. Det var
visst något "gasmoln" som skulle flyga förbi och tydligen
så var det ett av samma karaktär som flög förbi (låter
sjukt kul att säga "flög förbi", kul att jag faktiskt dessutom
sitter och pratar för mig själv) då tsunamin i Thailand var
för ett par år sedan fast detta skulle då vara mycket större ..
Och detta skulle ju då alltså följas av hemska jordbävningar
o.s.v. som skulle "slå" jorden sönder och samman ..
Så har ni märkt något skummt idag ? För det har då rakt inte jag.

Börjar bli utled på alla dessa undergångs profetior, verkar vara
en trend på något vis att hitta på nya gång på gång ..
Den ända som jag faktiskt funderat en del på är mayaindianernas
kalender där .. Varför den slutar just där och så vidare. Men det är
ju över ett år kvar så det ska jag inte fundera över nu ..
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och sen försöka sova.


För övrigt .. Har ni tänkt på hur skönt det är om man börjar snacka
på nätet med någon och helt enkelt inte tycker om personen i fråga
så är det lätt att göra sig av med den :D
Blockera är en jävligt bra knapp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0