26 September

Mina inköp idag:

Lagerhouse:
- Två apfina muggar som jag avgudar
- Tre söta ljus som luktar gott
- Glas- "lyckta" till ljusen
H&M:
- Baseball tröja grå/svart
Carlings:
- Fiin blå t-shirt
- Underbar stor-stickad tröja
New Yorker:
- Mysig tröja
- Fina trosor
- "Skinn"-leggings :'D

Har i ärlighetens namn kännt mig lite som en shoppoholic
idag men jag är grymt nöjd med köpen.


På bilden fick leggingsen och den stickade från Carlings vara med :D



"Hej, jag har jättekorta ben och ser cp ut"

Kommentarer
Postat av: frugan

där ser du att de blev snyggt, tönt <3

2011-09-26 @ 21:38:47
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com
Postat av: Antique/Bonnie

Hej!

Jag tycker du har jättecoola sminkningar och en superfin häst :D

Jag skulle däremot vilja se dig lite oftare i kajal, tror det skulle passa till den dära röd/gula sminkningen :D Fint nackellack btw :D

2011-09-28 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0