21 September

Spenderade min eftermiddag i stallet igår .. Som vanligt iofs.
Red en sväng och ponnyn var pigg och glad som attan :D Sen
hämtade jag frugan och Akilles i Stensjön och spenderade resten
av kvällen hemma hos henne ..
Kikade på The Priest .. Eller om den bara hette Priest kanske ?
Kommer inte ihåg men bra som fan var den i alla fall :D Helt klart
min typ av film .. (: I like.
Fick även mina dreads iflätade igen av bästa tjejen :D <3 Tack.
Så nu känner jag mig lite fin igen :D heh ..

Ska iväg och jobba om en stund. 11.45-16.00 och ikväll blir det
såklart bonde söker fru och mys hos Stina :D Underbart.
Och på torsdag blir det hockey i Kinnarps (:

Nu ska jag käka innan jag börjar jobba medans jag kommer ihåg
att jag faktiskt måste göra det.

Akta fjortisbilden !



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0