18 September

I fredags drog jag i mig ett par panodil och tryckte bort
febern ett tag för att åka in till stan och supporta banden
i Almenäs tillsammans med fint folk (:
När det för en gångs skull händer ngt i Nässjö så är det lika
bra att ställa upp och visa intresse ..

Mat och smink hos Frugan min och sen liten förfest hos Danne
+ Sanne med svalda smurfar och bannade svordommar.

Gårdagen var seg så det blev soffhäng hos J, snorig och jävlig.
Men det var såklart supermys (: Film, godis & chips <3

Den obligatoriska tjej-toa-bilden (: <3



Pearline (:





<3


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vilken grej! asskul ! :D får jag sno bilden?



kram Sanne

2011-09-18 @ 22:15:30
URL: http://snansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0