18 September

Idag har det varit höst på riktigt. Släppte ut hästarna vid sex
och det var precis kolsvart ute och det luktade höst.
Vill inte ha det så ju ..
Har suttit inne och ritat mest hela dagen men blir inte klok på
motivet. Människor är svårt .. Som fan.

Har kännt mig konstig hela dagen, mår dåligt och får små ångest-
dalar .. Jag känner mig sämst och allmänt kass på allt.
Det är så rörigt i huvudet och jag vet inte riktigt hur jag ska tänka,
allt far liksom bara omkring och jag blir bara tröttare och tröttare.
På allt ..
Jag vill så gärna få rätsida på saker och ting men hur jag än försöker
lirka med den sågspånsfyllda bollen jag har på axlarna så går det inte.
Skulle helst vilja skrika och gråta rakt ut men jag kan inte förmå mig
att erkänna att jag mår kasst för andra.
Nu sitter jag och gör det här men det är så mycket lättare att skriva
när man inte kan prata. Och aldrig kan man få hjälp av någon läkare.
Det går inte.
Åt helvete.

Det är tur att jag har människor och djur som lyser upp min tillvaro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0