15 September

Förra helgen i storstaden var underbar.
Rödvin, ost & kex, film och jättemys med fin karl fredag kväll och
sen slappt halva dagen i lördags (: Spring på stan resulterade
i att jag dels blev rädd för folk men jag införskaffade även en
underbar skjorta från Carlings och tre te'er från Indiska ..
Gilla.
Sen blev det massa öl och billjard halva natten med Johan och
annat trevligt folk .. Mys som fan.
På väg hem hittade vi en söt snubbe som sov :D Yey !

Men tydligen tål jag inte storstads-luft =P Har fått en riktig dunder-
förkylning (typ sjuttielfte i år) med feber, hosta, snor och resten
av jevelskapet ..
Så nu sitter jag och kurerar med te, panodil och film .. Och vilken
film sen ! Dorian Gray <3 Helt underbart.

Vinmys<3



Billjard :D



Pillemarisk Johan en Lördagsnatt i Storstaden :D



Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0