7 Oktober

Varit på bio med min käre bror ikväll, såg Johnny English Rebon,
jävligt bra och underbart rolig :D Det är tur att det inte bara är jag
som skrattar högt på bio ;P hehe ..
I alla fall sjukt bra och jag rekomenderar den absolut.

Nu ska jag gå och lägga mig .. Det är ingen bra dag i kroppen alls.
Började morgonen med migrän och nu har jag någon som hugger
mig i ryggen, händerna bultar och mina fingrar ser ut som korvar.
Känns underbart en fredagkväll ..

Hoppas på att få paket på Måndag och även på Tisdag ;P Antagligen
borde jag ta bort mitt tradera-konto .. Det är fanimej farligt.
Men ack så fick saker det finns.

Har nu roat mig med att koka ägg, ätit upp dem och skrattat åt American
Pie, The Wedding en stund .. Men nu protesterar min kropp och jag ska
upp och jobba imorgon 08.45-14.30 ..
Tack och godnatt.



Äggkok på kvällskvisten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0