5 Oktober

Bara för att jag har tråkigt xD
Listor <3


Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....

Har du pussat nummer 2?
Adam Nilsson - Nej

Vad har du för relation med nummer 20?
Eddie Nyström - Barndomsvän :'D

När ska du träffa nummer 30?
Caroline Grahn - Vet inte :D Snart kanske ?

Är nummer 18 söt?
Diego - Ah, supersöt :D

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Broderskap - Alltså .. Haha ? Det minns jag inte.

Gillar du nummer 14?
Chris - Jadå :D

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Agnes - Ja, i måndags (:

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Farmor - Säkert snart =P

Är du nära vän med nummer 23?
Emilia Holm - Nja, nära vän vill jag väl inte påstå (:

Har du gått på bio med nummer 4?
Amanda Lundqvist - Absolut

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Helene Liljenberg - Ja, asså .. Hon är min veterinär så nje ..

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Amanda Rickardsson - Vi pratar alldeles för sällan =( <3

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anneli Carlsson - Klart !

Vad har du och nummer 24 för relation?
Emma Almquist - Vän <3

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Erik Melander - Jaa .. Varför inte knuffas i dike som på den gamla goda tiden ?

Vad är det bästa med nummer 8?
Andreas Ottosson - Bästa, Bästa kollegan <3

Brukar du och nummer 16 träffas?
Dennis Bredberg - Nej, det var ett jävla tag sen ^^

Messar du ofta med nr 1 ?
Albin Sjöberg - Nae, men det har hänt att min telefon skickat sms dit själv :O

Åh så kul .. Ska man sova nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0