3 Oktober

Det har minst sagt varit en späckad helg ..

Den som såg/hörde hockeyn i torsdags vet att HV spöade Modo
ganska rejält (: hehe .. Grymt vare.
Efter hockeyn i torsdags åkte jag till Eksjö för att umgås med grabbarna
där .. En slömorgon/förmiddag i solen på fredagen och sen hem till pollen
och därefter jobb mellan 16.00-19.15 ..
Delade en pizza med Andreas efter jobbet och for sedan till Eksjö igen.
Mys och struntprat på uteplatsen och kom fram till att jag skulle med till
Sthlm .. Och så blev det ..

Jobbade 08.45-14.30 och därefter kom fyra glada pojkar kom och hämtade 
mig med bil och släp och så bar det av mot storstaden. Och jag som påstår
att jag aldrig somnar när jag är påväg någonstans slocknar på KB's axel ..
Haha (:
Väl uppe och inpackade i Johan & Jonas nya lya inser vi att vi glömt låset till
den hyrda kärran så under natten fick det stå fastkedjad i en lyktstolpe ^^
Blev lite vin, lite öl och sen utgång på Galways. Mysigt ställe, synd bara att de
spelade kass musik.
Kom hem igen ca. 5- halv 6 ngn gång efter 50 minuters bussfärd =P

På söndag blev jag av med min pizza-hut oskuld och blev tokkär i deras fantastiska
pizza :D Helt underbar .. En sväng till Coop efter det och sen hemfärd för mig,
KB  och Sälen ..

Tur att man var ledig idag så man hinner återhämta sig lite innan jobbet imorgon.
Nu är det dags för stallet och en ridtur i höstrusket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0