24 Oktober

Helgen har bjudit på tid att slappa (: Mys hos J i fredags
och i lördags var jag bara hemma hela kvällen ..
Tittade även på "Mary & Max" .. Riktigt, riktigt bra film.
Väldigt gripande måste jag säga ..

Igårkväll blev det spontant bullbak med Frugan och Paulina ..
Jättemys och sjuuukt goda bullar :D Satt även och tittade på
"Fråga Olle dokumentären" där det handlade om porr.
Mycket intressant ..

Nu har jag hunnit fixa stallet och varit ute och joggat en sväng (:
Och i och med att det är kallt och jag inte hittar min mössa så fick
jag knyta ihop luvan lite fint .. Så otroligt snygg var jag inför folk
som såg mig iaf xD haha ..
Dessutom blir man ju sådär härligt röd om kinderna =P
Nu ska jag fixa käk och i eftrmiddag ska jag jobba 15-18.15 (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0