24 Oktober

Nu börjar det spåra ur här .. Jag är uppe alldeles för
länge om nätterna =P Spelat sims sen jag kom hem från frugan
min och min häst i spelet ser ut att ligga på rygg med alla benen
i luften när han sover. Sjukt ful xD

På jobbet var allt lugnt och gick bra även att jag och Lina var själva
de sista två timmarna :O Helt otroligt .. Men skönt ja.

Jag har verkligen inget kul att berätta .. Förutom möjligen att jag ska
till Ullared på Torsdag med fru och en eventuell syster .. Och jag har
fortfarande halsont och det blir värre och det suger. Gillar inte.

Jag borde verkligen sova. Nu spelar jag bara över och sitter och fnittrar
åt precis allt ..




Och ungefär sådär har jag sett ut idag för den som ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0