19 Oktober

Hemmkommen från stallet ..
Mockade box och skulle ut och mocka hage efter det. Jamenvisst
försök att komma någonstans med en kärra i den leran.
Börjar borsta pollen och när hovarna ska kratsas hittar jag en sten
på sådär 7-8 cm fastkilad mellan ytterkanterna på skon, fick hämta
en hammare och slå loss den. Givetvis var det på samma ben som
han haft ont i ett tag. Men jag såg varken ngt när jag sprang med honom
eller när jag red så (:

Slängde på sadel och grejer och då börjar det hagla. Så in i helvete utanför.




Syns inte jättebra men marken blev vit =P Skitväder.
Och Beson står och tittar på haglet han med.

Men vi hann ut en sväng mellan skurarna och träffade på en älgjävel i skogen ..
Tog sen ett par varv i paddocken och kollade igenom plutten lite (:



Puss på fin prins <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0