16 Oktober

Hemma från min storstads-vistelse ..
Nu är det inte lika skönt att ha sthlm i backspegeln längre.

Men jag har haft underbara dagar med underbara människor
och nu längtar jag till den 28:e då jag får se i alla fall Johan
igen .. Tycker dock att Jonas också borde gå på Dia Psalma
med oss (:

Drog direkt till stallet när jag kom hem och möttes av en puss
på kinden av min älskade lilla krake :')
Så allt för sur var han inte på mig i alla fall mitt hjärtegull.

Sen blev det chill hemma en sväng och åkte sen till Nässjö för
att hänga en stund med min fina fru och Felicia .. Mys as always.

Nu tänker jag sova men det känns jättefel att gå och lägga sig
alldeles ensam i en stor kall säng utan någon att krypa ner med ..
Jag saknar redan min sthlm-bo.
Not fair.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0