11 Oktober

Full fräs hela dagen ^^
Började med att jag praktiskt taget flög ut ur mitt rum
för att det kom en geting och flög i mitt rum xD
( = Fullkomligt skiträdd Nathiis )
Så pappafar fick komma och slå ihjäl den .. Hehe.

Upp till stallet och fippla med mockning och annat fix på
förmiddagen och sen en sväng in till stan, sen hem och
städa iordning och packa, in till stan igen för lunchpizza
med Sarah och sen stallet igen ..
Vidare till Eksjö för att hämta lite prylar åt Jonas och sen
ett stopp hos fina Frugan och Felicia ..

Nu sitter jag på sängen, lyssnar på ligga med P3 och funderar
på om jag slängt med massa onödigt .. Vilket förmodligen är fallet.
Jag är tjej. Uppenbarligen vill jag ha med hela garderoben -.-'
Men jag borde sova .. Ska fodra hästarna vid sex och sen släppa
ut de underbara kreaturen innan jag ska placera arslet i bilen och
fara upp till sthlm och fina karlarna (:

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0