8 November

Ja alltså .. Blev inga bilder igår, orkade inte =P Umgicks med fru ..
Idag har jag inte heller orkat .. Har även jobbat (:
Lyckades dock med hjälp av att tappa en flaska slå sönder fyra ..
Skills.

Sen var det ju alltså så att jag är jäääääävligt trött på min fitt-telefon.
Folk hör mig inte, den stänger av sig, sms skickas inte och vissa får jag
inte. 7,8,9 fungerar oftast inte vilket betydde att jag var tvungen att bita
i telefonen (Jag blev arg) så nu är den full av märken. 
Jag har även tejpat skärmen eftersom den gick sönder .. Och musik-knapparna
har trillat bort. Ah och just det, det är så mycket damm innanför skärmen att
jag inte ser igenom den.

Så ja ..

Tog lite hjälp av min bror och lät honom beställa en ny telefon till mig. Så nu
är den hära på väg till mig .. Och detta säger jag särskilt till DIG JENNYFER
GRAHN !! Säg ingenting xD Var bara tyst !

Samsung Galaxy S2


Som sagt, Schhhhhh ! xD
Jag hatar redan mig själv för detta.


Kommentarer
Postat av: frugan

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHA!

JAG ÄR TYST! :'D

2011-11-10 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0