7 November

Fullt ös hela helgen .. (: I torsdags hade jag en heldag med
Lillan och Lisa. Mycket mysigt.
I Fredags var det jobb som gällde och framåt kvällen hämtade
jag min fina i Eksjö (: Rödvin och Skippbo med honom, mor och far
och sen film-mys.

I Lördags var det dags för Novemberkåsan :D Fixade lite på morgonen/
förmiddagen och var på plats utanför Jkpg strax efter 3 ..
Lekar, militärer, hippies, öl, vin och mycket mycket skratt ..
Är väldigt glad att jag fick följa med och lära känna alla dessa underbara
människor som var där :D
Nya och gamla vänner och jag hade en riktigt kul kväll, det tackar vi för <3
Ska se till att slänga upp lite bilder senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0