17 November

Trots en underbar kväll har jag ännu en hemsk natt ..
03.54
Jag har ont, gråter utan att veta varför och mår jävligt illa.
Jag skulle bara vilja veta vad som är fel på mig ..

I såna här stunder mer än någonsin behöver jag någon som kan
hålla om mig och bara vara där .. Utan att behöva säga något.
Jag behöver en kram.

Jag vill veta varför jag mår så satans dåligt så att jag kan göra
något åt det .. Men man får visst inte allt man önskar sig har jag hört.

Jag vill bara att natten ska ta slut så jag kan stiga upp och göra något
för att förtränga hur jag mår.

Jag känner mig som en hemsk människa som ligger här och klagar och
tycker synd om mig själv när jag vet att andra mår och har det så mycket
sämre.

Varför kan jag inte bara få må bra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0