1 November

Nu har jag varit dålig igen .. Haha.
Jag börjar iaf friskna till lite vad gäller sjukan .. Men kroppen är
inte alls med på noterna fortfarande. Men men .
Idag har jag varit ute en sväng, fixat stallet och grejat lite .. Och
såklart varit tvungen att spela lite sims (A) Höhö ..

Ska jobba mellan 14-18.15 i em (: Men eftersom jag är fixad och
färdig tar jag det chill och äter ett ägg ..

Inatt satt jag på trappen på altanen och bara funderade och lyssnade
på ljuden .. Vanligtvis är jag rädd för allt när det är mörkt och klarar
inte av att sitta sådär själv ..
Men igår var det så lugnt, svalt och jätteskönt att bara vara ..
Hade ju min stora, farliga vakthund därute med såklart (;

Tog i alla fall ett par bilder som jag tycker väldigt mycket om iaf ..



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0