7/8 Maj

Precis hemkommen från J (: Det har varit en bra
dag .. Riktigt bra.
Började med att stiga upp ur sängen vid halv åtta,
försöka vakna och fixa grejer. Sen stallet för att
mocka lite och fixa allt där. Plocka upp J i Nässjö
för att sedan dra till Vetlösa och kolla på kossor som
ville äta gräs och stångas :D Mys som satan att åka
på grusvägar i de småländska skogarna.
En snabb fika i Vetlösa stad, skjutsa hem J och tillbaka
igen för att fira älskade lilla mormor som fyllt år.
Kvällen spenderades med tacco och väldigt bra film hos
J, "Dorian Gray" rekomenderas varmt.
Fömodligen älskar ni den eller så hatar ni den, Själv älskade
jag den.
Dessutom är ju Ben Barnes jävligt fin att se på i denna film.

Nu ligger jag nedbäddad i sängen och kommer förmodligen
att somna som en gris (: Men först ska jag börja läsa i
Deborah Spungens bok "Inte som andra döttrar", en av de
få böcker jag bestämt mig för att läsa en gång till.
Den är fantastisk.
Hemsk.
Men oerhört läsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0