5 Maj

Igår tillbringade jag min kväll hos Jennyfer efter
att ha klappat lite på min älskade lilla häst.
Kollade såklart på matchen mellan Sverige - USA
igår och jag trodde inte riktigt att det skulle gå vägen.
Men pojkarna skötte sig jävligt bra och dom två sissta
målen satt ju som en smäck :D
Underbart att se USA så jävla arga .. xD
Klapp på axeln till pojkarna.
Blev ju såklart lite onyttigheter och ett par koppar te
och en massa skitsnack också (: Det var välbehövligt.
Tittade även på The Tourist som jag verkligen kan
rekomendera .. Väldigt bra film med två sjukt vackra
människor.

Nu har jag återigen placerat mitt arsle i soffan och har
precis käkat frukost i form av rotfruktsoppa <3
Mumma.



Bild från: http://martinshockey.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0