30 Maj

Sjukt dåligt immunförsvar man har då .. Jag borde
nog förmodligen kolla upp detta. Kul liv.
Så nu ligger jag på soffan men huvudvärk, snor
som rinner och ont i bihålorna. Inget jag inte
börjar bli van vid ..
Tror detta är 6:e förkylningen jag åker på i år ..

Okey, detta är varför jag inte skrivit på ett tag, jag
bara klagar xD Det är nog det ända jag är bra på.

I alla fall. Nu har jag dreads igen, kärlek på det och
tack till fina J som orkar brottas med mitt långa hår <3
Jobbade större delen av förra veckan och ska jobba
denna veckan med .. Är dock ledig idag och på torsdag.
Gött och nice.
Har fått lite för många migrän anfall på senaste tiden
dessutom. Borde förmodligen gå och kolla upp det också.
Ngt fel är det.

Idag har jag varit och kommer nog fortsätta att vara
soffliggande. Blir en sväng till stallet för att mocka hage,
mysa och fixa lite sen såklart ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0