23 Maj

Har verkligen inte orkat skriva ngt i helgen. Bara
jobbat och slitit.
Men jobb-helgen avslutades med att jag igår tog med
J till Eksjö och träffade grabbarna en sväng. Riktiga
karlar som bjuder på taccos och film (: hehe ..
Hade i alla fall väldigt trevligt och det blev en sent hem.

Har dock haft problem med mina jävla höfter hela helgen
och både igår och idag har det varit riktigt illa.
Jag är så jävla trött på att gå och ha ont hela tiden :'(
Jag kan inte rida, jag kan inte komma upp på logen i stallet,
jag kan ju för fan knappt komma ut och in ur bilen ..

Ikväll blir det mys hos J med te och projekt runway, precis
som det ska vara på måndagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0