20 Maj

Svullnaden i läpparna går åt rätt håll iaf .. De blir
mindre och mindre xD Men fortfarande lite för stora.

Det blev en tripp till Eksjö igår kväll också för att spela
lite guitar hero och kika film (: Mycket trevligt.
Blev kvar över natten och började dagen med att sitta
och snacka skit ute i solen .. Mys.
Åkte till AF och försökte få svar på mina frågor men det
gick väl lite sådär skulle man väl kunna säga -.-' Idioter.
Måste dit på Onsdag och hetsa igen.

Har varit ute och ridit på lille ponny också (: Men motionen
försvann ngnstans på vägen idag .. Har haft huvudvärk
och varit allmänt slö sådär så det får vi väl ta imorgon.

Nu är det hög tid att slänga sig i duschen innan min jobb-
helg börjar. Och nu har jag bestämt mig för att åka till
Metaltown för annars kommer jag ångra ihjäl mig. Jag
skulle kunna betala pengarna för att bara se Soad så ..
Det blir nog kalas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0