19 Maj

Flickornas revy var jätterolig att titta på igår, de
var så duktiga :D
Efter det blev det Eksjö och några öl på Keskins
med Johan, KB och en hel massa annat folk.
Träffade bland annat A-K och Natta :D Fina flickor
det ..
Helmysig kväll där och sedan titta på Skönheten &
Odjuret .. Fantastik film det där ju, så fin.

Idag har jag hunnit med ännu en film, "Det regnar
köttbullar", som jag älskade :D Hehe .. Motionerat
tillsammans med broder min, somnat på soffan,
ridit och duschat (: Nu har jag återigen placerat
arslet i soffan och tittar på något program på tv ..





Älskade vän, jag tänker på dig. Jag vill att du ska
må bra. Jag finns alltid här, det är bara att ringa så
kommer jag med te och städar din lägenhet <3
Du har hjälpt mig så sanslöst mycket och jag hoppas
att jag ska kunna hjälpa dig på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0