17 Maj

Blev en myskväll hos J igår, Måndags-kväll och
Hockeyn är över så såklart var det Projekt Runway
det gloddes på :D
Och sen gick ju Pirates på tv och det var vi ju så klart tvugna
att kolla på .. Johnny Depp kan man ju inte missa liksom ;D

Idag väntas en massa saker. Ska först och främst vänta på att
min kära lillebror kommer hem. Då tvingar jag med honom till
stallet, eller om jag tar stallet innan .. Sen ska vi jogga en runda.
Hem och duscha och sen in till Nässjö staden för att möta upp
J och hennes kära syster för en liten tripp till Värnamo (:
Skitbra dag tror jag ..

Min blogg måste vara sjukt tråkig nu eftersom att jag inte orkat ta
några bilder på typ .. Länge.
Men det kommer så småningom när fotolusten kmr tillbaka och det
börjar det att göra kan jag säga (: Har en del ideer som flyger runt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0