16 Maj

Hum .. Ja.
Matchen kunde ju faktiskt slutat bättre.
Ren utklassning för fan, ska man skratta eller gråta ?
Men aja.

En ny vecka då alltså. Ledig fram till helgen, än sålänge
iaf (:
Hoppas på att jag kan skrapa ihop lite pengar så att jag
kan följa med J och hennes kära syster till Värnamo för
att möblera om lite i ansiktet :D
Hade varit hur bra som helst. Är sugen på någon form av
nålstick .. Och stick i fejset går alldeles utmärkt. (:

Trots att jag varit uppe ur sängen sen åtta-snåret har jag
inte gjort någon vettigt alls. Häckat framför datorn och
kollat barnprogram. Vilket liv man har då -.-'
Nu är jag otroligt mätt efter en stor portion spagetti &
köttfärssås med ost och majs. Fantastiskt gott.
Verkar vara ett jävla skitväder ute också .. Molningt och
blåser som fan. Men snart ska jag ge mig ut och röra på
mig lite och sen arbeta lite i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0