15 Maj

Jag har haft en oföskämt bra helg. De är helt sanslöst.
Jobbade till 18.30 i fredags så alltså missade jag Sverige-
Tjeckien matchen. Men blev meddelad om en vinst på
5-2 :D Vilket gjorde min dag ..
Besökte pojkarna i Eksjö för grillat, vin och massa mys.
Mycket trevligt bara det. Men allt bra bara fortsatte för
igår var det en tripp till Jönköping som gällde.
Tillsammans med två sjukt fina brudar vid namn Anna &
Jennyfer :D
Otroligt mycket skratt, snack, mys och allt annat sånt
där bra. Dock tog mitt tålamod slut ex antal gånger och
jag fick ett par anfall av allmän aggresivitet xD haha.

Von Benzo var för övrigt helt fantastiska och hela bandet
stal mitt hjärta ! En otroligt glad trummis, en otroligt
charmig basist och en jävulusiskt snygg Jay :D <3
Helt sanlöst ..

Desutom kommer kvällen avlutas med en finalmatch i Hockey
mellan Sverige och Finland hos J ! Det är ju som sagt oförskämt
hur underbart bra man kan få ha det på en ända helg.
Stort underbart tack till alla inblandade, jag behövde det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0