13 Maj

Uppe med tuppen. Jag är inte alls trött -.-'
självklart kunde jag inte sova igår bara för
att jag var tvungen.
Funderade på alldeles för mycket saker och
läste ett antal sidor för mycket i boken bara
för att slippa sova ..
Men nu har jag ju uppenbarligen tagit mig igenom
natten i all fall och ska snart påbörja dagens bestyr (:
Måste bara vakna lite först .. Vilket lär ta en haltimme
till eller så.

Check-lista:

- Cykla till stallet
- Mocka bajs
- Packa hö
- Cykla hem
- Duscha
- Dra på ansiktet
- Packa ner alkohol och vanliga kläder.
- Äta
- Jobba
- Chilla med vin och folk i Eksjö

(:
Oerhört intressant eller hur ? Alla vill veta vad jag pysslar
med om dagarna. Ni får i alla fll veta vare sig ni vill eller
inte. Intresseklubben.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0