10 Maj

Är fortfarande lite sur över förlusten mot Kanada igår.
Enligt mig var det ju en hel del fel-aktiga domslut.
Men vad fan ska man göra åt det ?
Visserligen för vi möta Tyskland i kvarten men det hade
varit skönt att slå dem bara av den anledningen att de
än så länge är obesegrade.

Såg däremot en grym film igår och jag kan inte förstå
varför jag inte tittat på den innan .. Hostel.
Och eftersom att jag har någon slags sjuklig fascination
för seriemördare, totyrmetoder och diverse andra hemsk-
heter så älskade jag såklart filmen.
Jag tyckte den var helt underbar och nu längtar jag efter
att se nästa :P

Nu sitter jag och lyssnar på fina Nordman och funderar på
hur jag ska spendera min dag. Eller rättare sagt i vilken
ordning jag ska göra saker.
Eftersom att jag precis avslutat penicilin-kuren ska jag ut
och jogga en sväng, rita mammas gadd, städa, mocka, rida.
Frågan är som sagt vilken ordning man ska göra allt i.

Screenshot från Hostel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0