22 Mars

Sitter på tåget till Gävle, far min var vänlig och lånade
ut dator och hörlurar fick jag av bror.
Så nu sitter jag och njuter av Korn, solen utanför och det
faktum att Joanna kommer och möter mig på stationen i
Gävle (:
Och det är väl för väl, vem vet vart jag skulle hamna annars.

Åker dock baklänges så illamåendet ligger och gnager hela tiden
men det är inte mycket att göra åt ..

Byter i stockholm vid tolvsnåret, så nu återgår jag till mina
fullständigt onödiga online-spel.



22/3 2011

Kommentarer
Postat av: jennyfer

2011-03-22 @ 11:04:41
Postat av: jennyfer

haha ojdå.. dedär va inte meningen :p råkade skicka en tom kommentar. huhu

men finaste tjejen!!! ha det bäst i gävle å hälsa :)



<3

2011-03-22 @ 11:05:22
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0