16 Mars

Helmysig dag/kväll igår ..
Efter en ridtur med Lillan blev det en tur till stan.
Fika med A & J och sen blev det pyssel med Fimon.
Jag gjorde en My Little Pony som fick bo kvar hos J (:

Kollade halv åtta hos mig för att sedan åka neråt stan
för att köpa en hel massa onyttigheter :D
Mumsmums.
När vi kom tillbaka hoppade det fram en långhårig fan
ur buskarna och fick oss att släppa en vän eller två.
(Moahahhaah)
Glodde även på 8 Mile, <3

Har fodrat och släppt ut pollarna idag och nu skiner solen.
Så därför ska jag ut och röra lite på mig ..
Köpte för övrigt ett linne på tradera som jag blev störtkär
i xD :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha en långhårig faan från buskarna, that´s meee! ;)

2011-03-16 @ 15:14:30
Postat av: J

haha! ja den långhårige faan skrämde livet ur mig.. trodde fan ja skulle dö eller nåt. men de va myspys, hihi..

2011-03-16 @ 17:55:29
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0