15 Mars

Jag har försökt känna efter hela morgonen. Men jag tror inte
att idag är en bra dag. Klumpen i magen vill inte ge sig och jag
börjar gråta hela tiden.
Jag känner mig så jävla vilsen.

Igår hade jag en mysdag först med hö-hämtning och sedan
hårfärgning på mig och slingning (?) på Sarah tillsammans
med Jennyfer och sedan en snabb fika med de båda brudarna.
Skulle åkt hem efter fikat men istället fastnade jag i stan och
trakaserade Jennyfer och Stina resten av kvällen ..
(Och tror ni inte att jag var tvungen att kolla under sängen när
jag kom hem -.-' Haha)

Vi pratade alltså om hemskheter osv.

Eftyer att ha varit uppe i 2½ timme är det nu dags för frukost
i form av en omelett och jag tänker hoppas på att känslan rinner
av när jag får ta en fika med J & A och därefter ägna mig åt
pyssel, te och tv-tittande hos J ..

Och om en vecka sitter jag på tåg till Gävle .. Jag vill sitta där nu.

Kommentarer
Postat av: jennyfer

fina fina du! <3 jag gillar inte att du är ledsen. hoppas de blir bättre sen när vi får mysa!!!!

2011-03-15 @ 13:19:42
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0